söndag 13 september 2009

Ved behöver jag ta tag i

Jag fick ved av min mentor som jag klyvt idag! Så här ser det ut i mitt pannrum nu!
Det är inte rökigt utan min kamera strular igen!

Grannen Anna hjälpte mig att bära upp stockar från min slänt som vätter mot järnvägen. Så nu har Edvin lite att kapa imorgon efter skolan. Vi ligger efter med veden och måste klyva ca 6 kubik till.

Jag plocka bort julbelysning från mitt mörklila syren och fick plocka bort en gren där el sladden vuxit fast. Var några år sedan jag satte upp belysningen Grenen plantera Anna och jag vid deras framsida. Hoppas den tar sig!

Tack Anna för hjälpen med stockarna, vi fick ett styrketräningspass!

1 kommentar:

  1. Kul att du kom iväg på dykning. Du har verkligen jobbar hårt på huset denna sommar. Hoppas att du får mer tid på dykningen nu! Kul att lampan funka. Vet ju att Östersjön är rena mörkret!

    Lycka till i fortsättningen! /Lisa

    SvaraRadera