torsdag 17 september 2009

Nu är bilen på verkstad

Igår kväll fick jag loss handbromsen och bilen gick att köra som den funkat efter parkeringsskadan.

Imorse starta jag bilen och vara ur den, när vi kom ut på asfaltsvägen så sluta bilen att varva ur.
Kom fram till återvinningstationen där det finns plats att stå. Ringde assistans och gick med barnen till skolan.

Jan från assistanskåren kom och hämta mig och bilen. Han provkörde och tyckte det var konstigt att en sån här nu bil skulle strula på detta sätt. Så nu har jag en hyrbil Volvo V50.

Jag som behöver bil att köra grejer i. Så jag var lite besviken på bagageutrymmet. Tur att det inte blev en Renault Clio!

Till helgen får jag låna grannens Anna gamla Audi kombi som är strörre. Tur att jag har guldgrannar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar