lördag 22 augusti 2009

Bila bort betong trapp - gjord av sprängsten

Bila, bila och åter bila.

Hyrde en 9,5 kg Hilti hos Ramirent i Södertälje. Skall lämna den åter på måndag morgon. Undrar om jag skall hinna!








Bära sten till gropen, känns verkligen i armarna nu!





Oj då, efter mycket slit är trappan borta. Tog kort med mobilen det blev inte så bra.

Tur att jag inte hunnit mura igen min dörr till sovrummet. Vi använder den som entre nu. Fick flytta kläder till blivande tvättstuga.



Här är trappdelar som jag inte tog bort. Tildes kompis Angelikas pappa hjälpte mig. När Kenneth och Bettan lämna Angelika på förmiddagen var de nyfikna hur det gick för mig.

Kenneth erbjöd sig att komma med kranbil och lyft bort stora stenar och det var tur för mig. Mycket sten var det!

Tips! Bettan och Kenneth driver Esa brodyr. Om ni behöver broderat på mössor eller kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar