torsdag 23 juli 2009

Vi fick en makeover - fotomodeller för en eftermiddag

Vi tog en eftermiddag i Stockholm på The Studio. Ulrika som varit där hade lämnat min namn. Kände att det skulle vara kul att bli stylad och få vara fin för en stund. Kul att bli fotad av en fotograf.
Barnen tyckte det var kul. Tre ombyten skulle man ha med. Det är frivilligt att köpa korten. Jag har kollat vad det skulle kosta att ta en bildserie på barnen hos fotograf. Med The Studios sommarerbjudande, blev det ett bra pris för 143 bilder!






Edvin som omslagspojke









Tilde i sin finklänning,








Precis innan vi åkte hemifrån kom jag på att jag har en balklänning. Prova den och till min förvåning kunde jag ha den! Kul att inte ha arbetskläder på sig!







Tilde i vardagskläder










Edvin valde att ha innebandystället på en av sina bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar