söndag 18 oktober 2009

Vilken vecka - knappt varit hemma!

Måndag: Blev intervjuad på lunchen av Aftonbladets bilaga Bonus. Kommer ut V 43 eller V44. På kvällen var det Edvins kväll, han blev 13 år.
Tisdag: Båda barnen på innebandy träning. Jag städa hela huset
Onsdag: Fotograf kom för att fotografera.
Torsdag: Föräldramöte i Edvins klass
Fredag: Tilde ridskola, byte mot söndagen för jag skulle dyka. Blev inställt för min del
Lördag: Edvin match, mina föräldrar kom ned från Leksand för att titta och fira Edvin. Vi gick på restaurang Sedan var det en timme i badhallen för en av mina dykklubbar jag är med i. Helt slut på kvällen.
Söndag: Tog sovmorgon, tvättar och plockat iordning i rummet som skall bli tvättstuga. Kenneth som gräver åt mig kom förbi. Vi diskuterade vidare. Så nu måste ny el in i huset som första steg. Kollar det nästa helg. I veckan är det jobbturne i Skåne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar