måndag 5 oktober 2009

Vilken helg!

Lördag: Börja med att skrapa rutor på Annas bil jag lånat och min bil. Körde ned Annas bil till deras uppfart. Lämna tillbaka nyckel. Sedan backa jag min bil till garage uppfarten. Packa den med dykutrustning. Tilde följde med mig till Lövsta kalkbrott där jag dök med John från Järna. Testa dyka med torrhandskar med manschett då mitt ringsystem inte gick på min nya dräkt. Tilde skulle fota, dock filma hon 10 filmer på sig och sin docka!
Väl hemma hade Edvin klippt gräset och kapat en björk som redan var nedtagen. Vi gjorde hos iordning och åkte på kalas. Jag åt lite gräddtårta, efter 5 min mådde jag pyton. Kände mig som jag var sjösjuk. Vi åkte hem, jag vila en timme. Sedan bar det iväg till badhallen, första badet för dykklubben. Barnen fridök och jag låg utslagen på en solstol. Edvin handla mat, och fixa tacos till sig och Tilde. Mig parkera barnen i sängen. Sov till 9 och mådde bättre.

Söndag: Tilde ville åka tidigt till ridskolan. Hon smörjde sadeln till hästen Putte som hon skulle rida. Vi var på ridskolan i 4 timmar.
Väl hemma så ös regnade det. Jag hade tänkt gjuta det sista på altan och vid garageporten. Men det blev mys inne istället.
Nu är det verkligen höst väder, antigen sol eller ös regn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar