onsdag 28 oktober 2009

Katten Lisa - spruta för kattsnuva och kattpest

Ikväll var Lisa hos veterinären och fick spruta mot kattsnuva och kattpest. Kattsnuva behöver tas varje år och när man fått sin tredje kattpest spruta så räcker den i 3 år. Tur att man får kallelse när det är dax igen!
Lisa gillade inte bilfärden och kissa i den nya buren! Tilde duscha henne när vi kom hem. Tilde har varit på bio med Linn idag. Tilde fick biobesök i födelsedagspresent av henne.

Idag luncha jag med min mentor, fick mycket beröm vad jag hann med i somras. Talade om att jag har som mål att dränering och ny el skall bli klar till jul. Det är blecksvart när man kommer hem från jobbet, så det är bara helger som jag kan jobba på. Tummen ömmar knappt nu, så på lördag blir det grävning! Skall dyka på söndag, behöver få lite avkoppling med det jag gillar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar