söndag 14 juni 2009

Ved fortsättning

Vakna på hotellet med ljud av ösregn. Frukost och bad igen!

När jag backa ut från carporten vid hotellet träffa jag backspegelen och min dörr i en stolpe! Första gången jag ställer till den för mig när jag backar ut från en parkeringsplats.

Väl hemma fick barnen vara inne och mysa. Jag lyssna på ljudbok vid vedklyven. Klöv alla kubbar som var uppkapade. Det blev nästan fullt vid denna vedförvarning.
Jag är lycklig över alla mina regnkläder, sitta i regnet och lyssna på ljudbok och vara torr!

1 kommentar:

  1. Vilken otur med bilen! Kul med översakning för barnen! Det var ni värda som kämpade med veden.
    Förstår att du har kläder för alla väder.

    Jag hoppas att vädret blir bättre för dig. Jag längtar att se förrådet med vindskivor,ditt fortsatta renovering och allt som hör hus till!

    Kämpa på, jag gillar din blogg!

    //Lisa

    SvaraRadera