måndag 22 juni 2009

Måndag 22 juni

Imorse var jag upp kvart i 5. Fick skjuts med lastbil till jobbet av grannen Classe. Hade ingen bussbiljett. Det är 9 km till närmsta ställe att köpa biljett innan Konsum i Hölö öppnar.
Framme på jobbet lämna jag ryggsäcken och tog gångstavarna och gick till 7.


Åkte buss från Södertälje till Hölö stn. Var förbi Granngården och köpte mat till kaninen Adidas. 10 kg. Vid buss stationen vänta Edvin och Tilde på mig med cyklar.




Jag hade beställt ny grästrimmer och häxsax. Behövdes hämtas ut idag.

Här stod jag och barnen med 10 kg kaninmat, en grästrimmer och häxsax.

Vem kommer då? Jo grannen Classe. Jag och packningen fick skjuts hem. Barnen cykla.

Grästrimmern var suverän. Blev trädgårdsskötsel och ingen målning idag. Vad det växer med regn och sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar