lördag 4 april 2009

Nu har startskottet gått!


Nu är karmen delvis grundmålad, imorgon kan jag ställa upp dem mot vägg och fortsätta grunda andra sidan. Då kan jag även börja med dörrarna!

Medan färgen torkar, blir det besök oss Tveta återvinning med grannen Anna. Sedan skall vi fixa med hennes projekt
Växthus. Jag är jättestolt över mina grannar! De kommer att presenteras vidare när de hjälper mig!

Måste även tacka Amanda och Martin på Järna Trä. Vilken fin service!!! http://www.jarnatra.se/


5 kommentarer:

  1. Trevligt att läsa din blogg.
    Och tack för komplimangen! :)
    /Amanda, Järna Trä

    SvaraRadera
  2. Jag finner servicen på järna trä medioker!
    H/ en som har bytt till K-rauta

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Hornbach i Fittja. Göran är mästare på furu. /En som bytt till Elgiganten

    SvaraRadera
  4. Sluta larva er, tråkigt att ni "anonyma" måste lägga in så oseriösa inlägg! /Lasse på JULA

    SvaraRadera
  5. Väx upp Lasse, vi lever faktiskt på 2000-talet!!! /Peter på Woody

    SvaraRadera