fredag 10 april 2009

Garage portarna



Vilken härlig fredag!
Städa garaget och drog in 7 lass med ved till pannrummet.
Sedan kom Åsa och hälsa på, vi spela hockey ihop på 80-talet. Har inte setts sedan 1991.
Vi grilla och bytte däck på min bil och tvätta den. Bar sedan in garageportarna. Som Åsa sa, det klarar vi som gamla hockey spelare.
När Åsa åkt hem så olja och grundmålade jag dörrarna.
Nu blir det kvälls mat. Imorgon skall jag göra årets första dyk!
Jag har inte varit på blåkulla, målade blått hemma istället!

2 kommentarer:

  1. va du har hunnit med!!! hockey tjejer är ju helt grymma!
    själv hade jag vänner o familj över som släpade ris o grävde upp ett trädgårdsland, fixa ungarnas sandlåda o lite annat jox. Så skönt när man är flera! o dom verkade trivas :)
    /K

    SvaraRadera
  2. Hej K!
    Vad lättare allt går när vänner kommer och hjälper till!

    Lyckat till i fortsättningen!

    Birgitta i Hölö

    SvaraRadera