fredag 1 maj 2009

1 Maj Dyk vid Studviks brygga


I väntan på att Gnesta Vrakdykarklubbs nya dyk båt anländer till Studviks brygga från Trosa. Dykare Micke och Annelie dök först och Tilde gjorde sitt första dopp. 7 grader i vattnet.

Jag dök med Torben. Micke och Torben är nycertade och behöver träning. Det är så kul att se framstegen efter varje dyk.

En härlig dag, grilla korv mellan dyken och hade det helt underbart!

Tilde och jag diggade till Caroline af Ugglas skiva, speciellt till låten "När skall jag bli stor".
Kan rekommendera hennes skiva. Det finns låtar för alla humör svängningar.

Imorgon är en annan dag, med hus renovering!

Nu blir det en lugn kväll! Upptäckte innan dyket att "provröret" var borta över "glödlampan" på min dyklampa. Måste ha försvunnit förra helgen. Tur att jag såg det innan dyket. Lampan är från Usa så frakten är mer än reservdelen, typiskt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar