torsdag 19 mars 2009

Ved till nästa säsong



I söndags var det dags att sparka igång Land Rovern. Två tallar var nertagna i slänten mot järnvägen. Tidigare har jag kapat stockarna i 40 -45 cm längder och burit upp dem.


Två stockar med Land Rovers hjälp tog ca 20 min.


Så nu slipper jag leka att jag är Hölös starkaste kvinna!


Måndagen blev inte kul, vid lunch börja jag må dåligt och åkte hem. Kräktes fram till tisdag kväll.


Nu är det som sagt torsdag och jag är tillbaka på jobbet.


I morgon åker vi till Norrköping och bor på Scandic för att fira att Tildes rum är klart. Dax att utnyttja mina frinätter!


Hej så länge!

1 kommentar:

  1. och jag som trodde att du var den starkaste :)

    ha det så mysigt på hotell!

    hur går det med garagedörrana o vad är din plan för huset
    / undrar K

    SvaraRadera